Sabtu, 11 Jun 2011

SAYANG~



Assalamualaikum..

SELALU AMBIK PIC MUKA..SKALI SKALA AMBIK
PIC KAKI APER SALAHNYA..KAN UMI..AHAHA ;P~

Khamis lepas..Umi datang bertandang ke sini..dah lama tak jumpa Umi..Umi pun dapat kenalan ngan Sayang.. :)


Malam tadi..Cik Marie pun dtg..cam biasa luangkan masa utk Sayang..untung Sayang dapat Mama cam Cik Marie ni.. ;)


Punya laa manje..


Tapi masih tak nak  kawan ngan Chew..sian Chew bawak diri sensorg..dah laa adik Black dah lama tinggalkan dia..


Malam tadi..Sayang buat hal..hal aper? terpaksa dirahsiakan utk keselamatan..ahaha ;p~ ..tak penah² buat camtu pun..terpikir² agaknya dia marah sbb kacau dia tido..


Pastu kena marah ngan Mama dia..dahtu terus tido..merajuk kot..ehehe..


Lepas Mama balik..mcm carik² pulak..


Bila tanya..buat muka manje..siap sangkut² dagu kat pengasah pensel lagi..agaknya nak mintak maaf kot..ehehe~


Subuhnya bila bgn..Sayang tak mintak makan pun cam slalu..bg makan pun taknak..pelik juga..mungkin rajuknya masih bersisa..yer laa tak penah kena marah ngan Mama dia..ehehe..dalam pukul 11 pagi baru nak makan..ngader!