Sabtu, 11 Jun 2011

SAYANG~



Assalamualaikum..

SELALU AMBIK PIC MUKA..SKALI SKALA AMBIK
PIC KAKI APER SALAHNYA..KAN UMI..AHAHA ;P~

Khamis lepas..Umi datang bertandang ke sini..dah lama tak jumpa Umi..Umi pun dapat kenalan ngan Sayang.. :)


Malam tadi..Cik Marie pun dtg..cam biasa luangkan masa utk Sayang..untung Sayang dapat Mama cam Cik Marie ni.. ;)


Punya laa manje..


Tapi masih tak nak  kawan ngan Chew..sian Chew bawak diri sensorg..dah laa adik Black dah lama tinggalkan dia..


Malam tadi..Sayang buat hal..hal aper? terpaksa dirahsiakan utk keselamatan..ahaha ;p~ ..tak penah² buat camtu pun..terpikir² agaknya dia marah sbb kacau dia tido..


Pastu kena marah ngan Mama dia..dahtu terus tido..merajuk kot..ehehe..


Lepas Mama balik..mcm carik² pulak..


Bila tanya..buat muka manje..siap sangkut² dagu kat pengasah pensel lagi..agaknya nak mintak maaf kot..ehehe~


Subuhnya bila bgn..Sayang tak mintak makan pun cam slalu..bg makan pun taknak..pelik juga..mungkin rajuknya masih bersisa..yer laa tak penah kena marah ngan Mama dia..ehehe..dalam pukul 11 pagi baru nak makan..ngader!


video