Isnin, 27 Jun 2011

JALAN² JUMPA KAWAN~



Assalamualaikum..

Petang semalam jalan² kat umah kawan baru..kak Avevah Nor..baru tak baru laa..ehehe..kenal dlm sebulan lebih kalau tak silap..baru laa tu kan..hik²..pegi ngan Cik Marie n Umi Shakina..kat Bukit Antarabangsa..jiran Cik Marie jer.. :)

ZARA

Kak Vevah slalu bg makan kucen² terbiar kat situ..kat umahnya pun ader kucen..ader 7 ekor..besar² belaka..ader yg mesra dan ader yg malu² kucen..ehehe..yg atas nama Zara ni cantik kan? ;)


OYEN

Ini pula Oyen..mesra sgt ngan tetamu..sampai naik atas meja..ekeke..sebijik mcm Dinda..hik²

JANA

Ini Jana..itam berkilat..tak tentu arah dia bila tetamu dtg umah..kejap masuk bilik sini..kejap masuk bilik sana..tensen agaknya..sian dia..ehehe..
Eh! comeynya Oyen kat ujung sana.. ;)

WHITE ( tgk pic ni..geram jer nak cubit² pipi dia..ahaha )

Ini White..ensem kan? Baru sebulan lebih dijaga Kak Vevah..kakinya 3..kaki belakangnya kena potong sbb dah busuk + berulat..mungkin kena gigit sbb bergaduh..jenuh nak tangkap sbb dia liar..mujur akhirnya Kak Vevah dapat juga tangkap dan selamatkan dia..kalau tak..ntah aper nasibnya..berkurung dalam cage..masih garang.. dgn tuannya tak laa.. :)

RYAN

Ini pun mesra mcm Oyen..Ryan namanya..ntah betul tak eja tu..ehehe..ekor kontot jer..umur setahun lebih..tapi badan besar bagak..sama laa ngan Oyen tu..ehehe~
Eh! ader lagi dak Oyen menyelit..hik²..

Dua lagi shomey² Kak Vevah tak dapat diambik picnya..Mama Cat & Baby Luna..sbb dua² ni sangat laa pemalu macam saya.. ;p

SAYANG & THALHAH

Haa! yang ni lagi laa mesra..ahaha..
Balik dari Bukit Antarabangsa..Thalhah dtg bersama Lisa Surihani tunang tersayang.. ;) menghantar kertas yg dah dipotong² tu..aper ntah org panggil menda alah tu..ekeke..terima kasih byk² yer..susah² jer..ingat nak susahkan Umi jer..jgn maraa haa.. ahaha~

Baik pulak dak Sayang didukung Thalhah..takder pulak membebel² mulutnya tu..kata Thalhah Sayang suka org laki jer pegang dia..yo laa tu.. ;p
Awan pulak yg takut ngan 'papa angkat' dia ni..kikiki~