Rabu, 29 Jun 2011

CHIBI~



Assalamualaikum..





Anak Gegirl dah tinggal satu..A dah pegi..C yg athma pun dah pegi..tinggal B yg masih sakit mata dan selsema..lambat betul baiknya..


Sbb nama dia B..jadi namakan Chibi..sian Chibi kurg kasih sayang ibu..sehari sket jer minum sbb Gegirl tak bg susu..ikut mood dia jer nak bg..


Bila letak kat luar pun sama..kejap² bgn..kejap² gi dapo..kejap² gi depan..kejap² gi bilik..tak penah nak diam..paling hangen bila sesuka jer dia gi culik anak Mila..Mila pulak bleh diam jer..kata garang..anak kena culik pun tak marah? huh!


Satu ari Chibi asik bunyi jer..carik Gegirl suh susukan..cam biasa laa..main² jer dia bg susu..terus kuarkan Gegirl..lagi lama tgk dia lagi berapi jiwa ni..


Bagi Chibi kat Mila..Mila tak kesah pun sbb Mila perangainya mmg tak kesah jadi ibu susuan sesaper jer..memula dia tak jilat pun Chibi..tapi skang dia dah mula tunjuk sayang..


Chew pun suka main ngan Chibi..


Bertuah Chibi..kalau takder Mila tentu dia slalu lapar..tapi tak penah pisahkan Chibi ngan mamanya Gegirl..masukkan jugak Gegirl suh susukan anak dia walau kejap..sian pulak nanti dia rindu anak dia..

video

Moga Chibi cepat sihat..Aminn..