Isnin, 13 Jun 2011

BERTEMU DAN BERPISAH~



Assalamualaikum..

Petang semalam Cik Marie dtg ke umah..cam biasa laa melawat + anta makanan Sayang dia yg lagak ala² puteri raja tu..makanan kegemaran Sayang jenama Quit Qiut..kalau bukan Qiut sket pun taknak dijamahnya..lepas sakit kan men lagik memilih budak sorg tu..dah laa perangai perengus tak abis²..bertuah punya budak..

Bukan Sayang jer dapat makanan tau..utk Kakak pun Cik Marie belikan nasik + rendang ayam + ayam masak merah + sambil belacan + sayur kacang..maleh betul laa nak masak..ahaha..terima kasih daun keladi yer Cik Marie.. ;)

BOBO MINUM SBLM PULANG KE PANGKAL JALAN.. ;p

Lepas Asar pegi umah PM pulak..menyusul Umi ambik Bobo yg dah lama berbulan madu kat situ..hik²..kebetulan bertemu dengan Shah Dolores di sana.. :) 
Dapat juga jumpa anak² baru papa..Sushi yg gebu..geram jer tgk..mujur laa kat umah org..kalau tak mmg dah lama kena kunyah..ahaha~

Teman² yg seangkatan ngan Sushi sumernya kat umah kucen..duk dalam kandang walau pintu kandang terbukak..siannya dari kecik sampai besar duk dlm kandang..sbb tu belum berani nak meneroka alam..sket masa lagi ok laa kot..bila terpandang Owen kat situ..kesian pulak..masih garang walau dah berbulan dijaga dan dirawat..ntah aper yg ditakutkan.. harap² Owen berubah satu ari nanti..


Balik dihantar Umi..bawak Bobo masuk umah jap..bila kuarkan..selamba jer dia..betul² tak kisah walau kat mana pun..senangnya laa kalau sumer kucen perangai cam Bobo ni..senang nak bawak berbincang..ehehe..


Tergolek sana..tergolek sini..bukan men manja ngan Along dia ni..suka Kakak tgk..


Bukan Kakak jer suka..Dinda pun suka ngan Bobo ni..datang dekat takder pulak Bobo disemburnya..kalau ngan kucen lain mesti kena lempang..ntah aper ilmu Bobo pakai.. ;p


Tengok..siap mengekor si Bobo..Bobo pulak sket tak heran..sabo jer laa..ahaha~
Umi singgah kejap jer..kalau tak,biarkan ajer si Bobo jalan² kat tempat baru..lepas tgk shomey²..Umi minta diri..carik Sayang tak ketemu..ntah kemana pulak minah tu pegi..


Nak tau tak mana Sayang pegi?..ahaha..dalam ni haa..patut carik tak jumpa..mujur laa Wawa hidu² carrier masa Umi nak pakai kasut..dgr laa Sayang marah²..kalau tak mmg slmt laa Sayang sampai umah Umi kat Usj sana..hei! macam² laa kamu ni Sayang..tapi heran laa..dia sket pun tak marah ngan Bobo..bleh diam jer..Bobo ader ilmu atau mmg Sayang merancang nak lari dari umah..ahaha~

video



Si warga emas kat depan umah dah lapar..sabar yer..nak anta Umi Bobo jap..;) yg oren tu bukan Bobo tau..ehehe..ternampak Sayang mengintai..sori Sayang..cubaan kamu melarikan diri gagal..cuba lagi lain kali..kikiki~


Selamat jalan Bobo..ader masa ajaklaa Along kamu tu datang sini..sedih lak nak berpisah ngan Umi Bobo..sob..sob..sob.. ;)