Sabtu, 25 Jun 2011

AKHIRNYA~


Assalamualaikum..

Dua tiga ari lepas..dah nampak Sayang bleh seswaikan diri duk blkg walau kekadang Dewi marahkan dia..cuma malam jer tak penah tido luar..tapiii..



Sejak Lily yg ganas ayu ni datang..Sayang lebih suka duk luar berbanding sblm ni..ha elok laa..tak payah paksa lagi..ahaha..malam tadi..masa nak ambik Gegirl utk bg susu kat anak dia..Sayang pun ikut skali kuar..pastu masa nak masuk..sajer tinggalkan dia..dlm15 minit jenguk balik kat dapo..tgk dia dah tido kat tepi dulang..tido kat luar yer Sayang..hik²


Sebelum tido..jenguk kat tingkap..tak nampak batang idung Sayang pun..mana ntah merayap..biarlaa..kalau diam jer maknanya takder aper² laa tu..


Dalam pukul 3 pagi terjaga pulak..teringat Sayang terus jenguk kat tingkap..rasa nak melompat bila tgk kat pangkin..ahaha..Sayang dah join tido situ laa..sama ngan Obi + Anggun +Awan..wahhh bagusnya..


Kalau Lily tak datang tentu Sayang masih tak rela duk luar..skang dia sendiri yg mau..tak sangka leh tido sesama lak tu..tentu Mama dia pun senang ati..


Kan Cik Marie kan? ;p

Akhirnya..segalanya dipermudahkan..syukur Alhamdulillah.. :)