Rabu, 11 Mei 2011

WARGA EMAS~



Assalamualaikum..

Tetiap pagi..bila bukak pintu..pasti akan disambut oleh warga² emas yg tido kat depan umah.. :)


Perkenalkan..nenek paling cun..eh bukan nenek..dah jadik moyang dah ni..ahaha..sgt susah nak ambik gambar moyang ni tau.. ;p


Abg Ate² @ tok penghulu..


Wawa si rempit sejati..


Juga musuh ketat..Dinda n Mila..bila lapar bleh pulak makan dekat²..pssstt..Adinda dah bleh makan biskut kucen tu tau..sblm ni kena bg yg lembut jer..skang bila mkn dah dgr bunyi kruk krak kruk..sblm ni main telan sebijik² jer..mungkin rahang dia dah baik sepenuhnya..Alhamdulillah.. :)


Camni ni laa ari²..kena bg warga emas sumer ni makan dulu..kalau tak huru hara jadinya.. ;)


Wawa dan Abg  Ate²..time makan jer bleh baik²..kalau waktu biasa kekadang takleh bertemu..mula laa nak bergusti..kekadang lalu sbelah jer pun nak bercekau..Abg laa yg slalu mulakan..mungkin dah nyanyuk kot Abg tu..kikiki~


Jerung yg sangat garang..tapi skang dah kurg sket garangnya..juga sgt penyabar dan dgr kata..peraturan skolah 'kucen dilarang masuk'..hanya Jerung jer yg patuh..yg lain..huh! nak² Dinda ngan Mila..pantang bukak pintu..meluru bagai peluru..ahaha~

Moga sumer warga² emas ni sihat² selalu..Aminn.. :)