Ahad, 22 Mei 2011

TUTUP KILANG 2~



Assalamualaikum..

Semalam pegi DBKL Setapak..mandulkan Dewi + Cempaka + Obi..terima kasih buat KTAJ sbb aderkan Snip Program DBKL-SPCA..juga jutaan terima kasih buat teman yg baik hati sbb sponsor mandulkan shomey² Kakak ni..moga kamu sentiasa dimurahkan rezeki..

Macam biasa mintak tolong Pak Ngah antarkan..terima kasih banyak² Pak Ngah sbb slalu membantu.. :)) Di Setapak berkenalan dgn teman baru yg sama mandulkan kucen..salam perkenalan buat Zu Omar dan Puan Nurul..tak lupa buat Lola..walaupun dah 2 3 kali jumpa..hik²..psstt Lola..kawan akak kata muka Lola iras² pelakon Rebecca Al Islam laa.. ;))


Hajatnya nak mandulkan Mila..tapi tgk Mila peknen..gantikan dgn Cempaka..


Rupa²nya..bila dah siap mandulkan Cempaka..Lola cakap Cempaka pun peknen jugak..sian Cempaka..minta maaf yer..kalau tau Cempaka peknen sungguh Kakak tak anta..minta maaf yer sayang.. :(


Dewi si muka samseng ni..kata Cik Marie laa..ehehe..slmt dimandulkan..arini baik² ajer ibu angkat si Black ni..


Obi juga sihat walafiat..Alhamdulillah.. :)

Kalau ader program mandul camni lagi..InsyaAllah nak join lagi..ader lebih kurg 10 ekor lagi yg besar² kat blkg ni..oh yer..lupa nak bgtau..aritu katanya telinga² kucen dalam snip program ni akan dipotong sket..tapi smlm tak potong pun..mungkin doktor lupa..ehehe..syukur sgt.. :))