Rabu, 18 Mei 2011

TAK SAMPAI ATI~



Assalamualaikum..


Dari bulan 4 lagi berhajat nak mandulkan Mila..tapi hajat itu sentiasa tak kesampaian..terkilan juga rasa..maklumlaa kucen lepas bebas..sket masa ajer bleh peknen..tapi biasa laa..kita hanya mampu merancang..selebihnya Allah tentukan.. :)


Sabtu ni tarikh yg dijanji utk mandulkan Mila..juga Obi dan Cempaka..2 3 hari ni perhatikan Mila dah tak brape mesra bila temukan dia dgn Chew..rasanya Mila dah peknen..tak sampai ati rasanya nak mandulkan Mila..dia ibu yg baik..juga senang dijaga waktu ader baby sbb dia suka duduk dlm umah berbanding dgn yg kat blkg tu..


Tentu sket masa lagi Mila akan jadik camni..bak kata Cik Marie mcm ular sawa telan kambeng..ehehe..hmmm..mmg tak sanggup nak mandulkan Mila kalau betul laa dia peknen..dah laa slalu jaga anak kucen lain..anak dia sendiri sumer tak panjang umur..


Mana tau kan..kot kali ini anak² Mila dapat hidup dgn sihat..ok Mila sayang..kakak takkan mandulkan kamu lagi..rasanya kawan² Kakak pun setuju.. :))