Isnin, 30 Mei 2011

RAMAI KAWAN BANYAK MAKAN~



Assalamualaikum..


SORI..REMBAT KAT KTAJ PIC NI..TIMA KASIH..HIK²


Semalam pergi Bangi..memeriahkan lagi HONEY 1st Birthday Bash..terima kasih buat Cik Marie yg sudi ambik dan anta balik..seronok jumpa ramai kawan baru..jumpa Dr.Nurul & suami, Shaz Alina,Atie Syukri,Zeezam,Wani,Kak E & kembarnya juga Leaya Shukri,Mira Ahmad dll..jumpa kawan tak brape baru pun seronok juga.. ;)


Makanan pun byk..bermacam²..nasik pun banyak..mcm kenduri besar..kalau ikut lauk pauk yg tersedia..rasanya mcm lebih byk lauk dari yg dtg..harap² takder pembaziran..Kakak bawak balik byk nasik..kalau tak makan pun bleh bg shomey² kat blkg..ehehe~


SPOT YG BERTUAH

Balik dari Bangi tu..singgah umah Chika kejap lama..dipelawa makan kambeng..makan lagik..wah!! sukanya..hik²..dah lama tak makan kambeng..tima kasih Uncle..sedap Uncle masak.. :)




Sempat juga bermesra ngan shomey² kat sana..yg paling menarik perhatian ialah Spot dan ibu angkatnya Ruby..bahagianya tgk dorg..


Ruby sgt bertuah dapat tinggal dikediaman keluarga yg penyayang ni..


Beruntungnya Spot dapat tido di tempat selesa..sblm ni hidupnya merempat di kedai makan..


Spot bersama adiah cabutan bertuah yg Chika dapat smlm..ehehe~


Punya laa lena..sampai dialih tidonya pun tak sedar..panjang umur kita jumpa lagi yer..
Terima kasih buat Chika,Mami n Uncle..juga Cik Marie.. :))