Selasa, 10 Mei 2011

MCM² RAGAM~



Assalamualaikum..



Ragam 1 : Pepagi lagi Adinda dah bergusti dgn Mila..bagi penyapu lidi pun tak di endah..sampai skang Mila tak balik²..Adinda pulak skang tido dgn jayanya atas tangga sambil berjuntai kaki..


Ragam 2 : Baru jer puji² Black sbb dah pandai minum dalam mangkuk..tapi pagi ni Black taknak minum dlm mangkuk..biarkan ajer..tapi asik memanjat kain..bergayut² waktu berjalan..terpaksa jugak bg susu dalam botol..baru dia nak minum..ngader laa Black..kunyah kang!


Ragam 3 : Dah 2 ari Chew dan Black tido malam kat luar..sbb ari tak ujan..siang² dah tentunya kat luar..masuk umah bila nak bg susu jer..pagi tadi cam biasa..lepas bg susu..letak semula Chew kat luar..ntah aper sbbnya..mungkin dah lama tak tido dlm umah..sanggup pula Chew memanjat jaring semata² nak masuk umah & tido atas kandang..


Tak penah lagi sesaper masuk ikut atas ni..kuat pulak Chew tarik utk boloskan diri kat situ..jurus aper ntah dia guna..dah laa tajam..bocor perut kang baru tau!