Khamis, 26 Mei 2011

MARIAM OH MARIAM~



Assalamualaikum..


Mariam tak nak duduk luar..mungkin takut dgn kucen² lain yg byk kat blkg tu..padahal budak² blkg tu takder laa kisah sgt ngan Mariam..bila Mariam asik menyembur tu yg sesetghnya jadik hangen ngan dia..ehehe~


Bila letak kat luar asik memanjat jer..memula turunkan juga..pastu biarkan ajer..sbb aper² alasan pun Mariam kena duk luar..lama² bila penat pandai jer turun sendiri..Mariam kena blajar berdikari.. :)


Bila malam..sian jugak tgk muka kesian Mariam..bawak laa masuk umah..


Chew mmg tido dlm umah sbb dia baru nak sihat..Chew pun nampak suka ngan Mariam..slalu menyendeng kat Mariam biar pun kena sembur berkali²..


Chew slalu  tido atas riba..


Mariam pun suka beriba..sudahnya berebut riba pulak..


Mujur laa Chew lembut ati..slalu beralah..tapi kadang² taknak kalah juga..


Mariam pulak yg beralah tido kat bawah..ehehe~



Eleh..blakon jer korg berdua ni kan..bila makan bleh pulak syer sesama..ngader.. ;p~