Isnin, 30 Mei 2011

KALAU TAK SUKA,TINGGALKAN AJER~



Assalamualaikum..

Sabtu lepas pegi Rawang jap..sesajer datang sesambil melawat bebudak kandang..


Ini Ammar..anak sedara Kakak..tahun depan ambik UPSR..ahaks~


Ini dak² kandang..nangis² nak kuar..bawak² bersabar yer..

CHIMMIE

Kotor tak kucen ni? tak kotor pun kan..bersih lagi suci..hik²


Itu org yg macam kita laa cakap..kalau org yg tak suka..mcm² dia cakap pasal kucen ni..

OLIE

Macam kat tadika sini..ader sorg budak ni sembang ngan kawan dia..pastu kuar laa ayat ni.." mak kita cakap..jgn pegang kucen..kucen ni kotor tau.." pastu kawan dia jawab.. " mana ader kotor..kalau pegang nanti cuci laa tangan.."

MUCI

Kakak sengih jer dgr..pastu terus laa bagi ceramah bebas..harap² dia suka kucen satu ari nanti.. :))

CHIKA

Iyer laa kan..bukan sesuka bleh paksa org suka kucen kalau dia tak minat..Jadi slalu pesan kat bebudak tadika ni..kalau tak suka jgn aper²kan dia..tinggalkan ajer..susah ker nak nasihat anak camtu? 

KEMBANG

Tapi ader jugak yg tak dgr cakap..bila kat skolah angguk²..bila mak bapak dia dtg ambik dia..mula laa dia buat perangai..tendang laa..tarik ekor laa..pijak time kucen tu tido laa..Mila laa yg slalu jadik mangsa..mak bapak pulak bleh buat dek jer..tapi itu dedulu laa..sbbnya?? ahaha..bila esoknya dia dtg skolah kita panggil dia balik..kita blasah sampai koma..ahaha~ ;p


Harap² Ammar tak buat camtu..Makteh garang tau..ahaha~