Ahad, 1 Mei 2011

JALAN² TEMAN KAWAN~


Assalamualaikum..

Sunyi malam ni..ujan baru jer berenti..shomey² pun dah makan walau lambat sket dari biasa sbb tadi ujan lebat..slmt hari pekerja pada sumer yg keje..bestkan esok cuti..bila tak buat keje rasa mcm nak buat keje..jadi nak buat keje menaip + upload gambar sket mlm ni.. ;)

UMI SHAKINA & LEO

Siang tadi Umi mesej..katanya mahu ke rumah Pak Ngah nak ambik BW yg ditempahnya..kemudian mahu ke rumah PM nak tgk Jojo..nak ikut tak? Bleh juga sbb mmg tak kemana² arini.. :)

PUSPA

Shomey² Pak Ngah ader 3 ekor..sumer besar² belaka..terutama Leo..

LEO & PUSPA


LEO


ABOO


PAK NGAH & ABOO

Manjanyaaa Aboo ngan bapak dia..hik²

UMI & ABOO


Dalam pukul 5.30..kami ke umah PM..

UMI & JOJO

Sampai² Jojo tgh makan..disuap oleh papanya..kemudian disambung pula oleh Umi..:)
Alhamdulillah..Jojo semakin sihat..

SEPET

Si kecil ini juga bertambah sihat.. :)

KT

KT juga beransur baik lukanya..tapi sgt garang dgn teman²nya..ehehe~

BABAI SUMER~~KAMI BALIK DULU..

Menjelang senja..ujan turun..lebat juga..kena balik..teringat shomey² kat umah..dlm perjalanan,Umi ajak makan..tapi nak balik umah dulu..kena setelkan hal shomey² baru bleh kuar makan..sampai umah sumernya kelaparan..terus siapkan makanan..Chew + Black + Seri dalam kandang menyalak² mintak susu..ehehe..sabar²~

TING TONG!

Loceng berbunyi..rupanya adik datang bawa makanan..adik balik kampung..cam selalu..mak akan kirim makanan kalau ader anaknya tak balik kampung..terima kasih mak.. :)

LEPAS AMBIK GAMBAR NI..SEKOR IKAN GORENG
TELAH DICURIK OLEH ADINDA..AHAHA~

Rezeki malam ni..tak payah makan kat kedai..mak kirim lauk ikan patin masak tempoyak + pucuk ubi masak lemak + ikan goreng + nasi..Alhamdulillah.. :)