Selasa, 12 April 2011

DEWI & KENANGAN~



Assalamualaikum..


Ini Dewi si ibu muda..juga ibu angkat kepada anak Montel..rindunya kat Montel..teringat kenangan bersamanya..


Sejak anak² duk dlm umah..jenuh juga utk memahami perangai Dewi..dari kecik membesar di luar..mungkin Dewi fobia duk dalam umah..bila menyusu kena ditunggu..kalau tak,tak menyusu laa anak²nya sbb dia asik nak kuar jer..


Dewi taknak menyusu dalam kotak..takper..kakak ikutkan ajer kemahuan kamu Dewi..janji anak² tak lapar..anak² selsema..tapi dah beransur baik..sakit mata pun dah bertambah baik..setakat ni baik² ajer semuanya..akan dtg tak tahu laa pula..harap² sihat berpanjangan..InsyaAllah..


Bila belek baby² kecik ni..slalu teringat kat mama Montel..juga si Itam..kasihan kamu sayang..pergimu begitu sajer..tak sempat melihat anak² membesar..Montel sentiasa dalam kenangan..



Moga Dewi dapat membesarkan anak² tanpa kesulitan..harap kakak dapat bersabar dgn kamu..dan kamu dapat bersabar dgn kakak juga yer Dewi..


Bila Dewi dah siap susukan anak..letak semula shomey² ni dalam kotak..lucu rasanya..sbb bila tgk baby..slalu kakak teka mana satu anak mama Montel..terkilan juga kakak tak tau mana satu anak kamu wahai Montel sayang..kamu dan Dewi beranak dan sembunyikan..kakak hanya dapat tgk baby kamu bila kamu berdua pindahkan anak² di tempat sama..




Kakak rasa si itam yg satu lagi ni anak kamu juga..kan Montel kan..hmmm~


video

Terima kasih Dewi sbb susukan anak Montel..kakak rindu kamu Montel~