Ahad, 6 Mac 2011

SUNGGUH!! KAKAK RINDU SAMA KAMU~

                             Assalamualaikum..

                Selasa lepas Azam dah duk luar..Mama Mila kena jaga anak baru..rindunyaa tak nampak Azam dlm bilik~



                  Rabu sudah tentu Azam duk luar jugak..rindunyaa tak nampak Azam bawah katil~




                Khamis juga kat luar..rindunya tak nampak azam tido kat alas kaki..sob..sob..sob..




                 Jumaat pun kat luar..rindunyaa tak nampak Azam kat tepi pintu bilik..




                  Sabtu?? ahaha..sebenarnya..walaupun Azam duk luar..rembat gak dia bwk masuk umah kejap2..dah sebulan duduk sebilik ngan Azam..slalu kacau2 dia tetiba takder..mana leh senang ati aku ni..pecayer tak? malam pertama Azam duk luar tu..dekat 10x aku kuar gi blkg tgk Azam ok tak ok duk luar..mesti shomey2 yg len heran..ahaha~




                  Walau pun Mama Mila ader anak baru..dia tak lupa kat Azam dia ni..smlm Azam duk dlm umah lama sket sbb kakak tak keje..bukan men lagik Mila layan Azam..paling tak tahan dia angkut Azam masuk kotak..ngader laa..


JGN KACAU ADIK2 TAU TAK..


               Lepas menyusu aku tgk Azam tido..aku rembat lak bawak masuk bilik..letak dia kat kotak yg slalu dia tido..geram aku nak picit!



               Tengok Azam tido..penyakit ngantuk tu berjangkit lak kat kakak dia ni..hik2..sedar2 bila bgn..Azam dah takder..rupanya dah masuk kotak semula..Azam masuk kotak sendiri ker Mila ambik ker ..tak tau laa..yg pastinya pastu aku rembat balik Azam masuk bilik..5 6 kali laa aku rembat tiap kali Azam masuk kotak..mesti Azam tensen! Ahahahahahahahahahahaha..(gelak 6 harakat sambil terkinja2..)