Selasa, 29 Mac 2011

SIAPA KAMU?

                         
                                  Assalamualaikum..


SAYA WAWA @ ROZITA CHE WAN..SIAPA MEMANDANG PASTI
 TERTAWAN~ CAYER TAK??


HAA..CAYER KAN?

SAYA OBI..NAMPAK TAK? AHAHA~

TARAAA..SAYA LAA OBI..IBU MUDA YG JELITA~ ;p


OWH..SAYA ABG ATE2..ANAK SULONG MAMA JERUNG~

SAYA ALAN..ADIK BONGSU ABG ATE2~

SAYA AZAM..ANAK BONGSU MAMA ANGGUN..INI MAMA MILA..
BERTUAH KAN SAYA..WALAUPUN SAYA ADER 2 MAMA..
SAYA MASIH TERTANYA2 DIMANAKAH GERANGANNYA BAPAK SAYA~

SAYA JERUNG..SAYA CANTIK WALAUPUN GARANG~

SAYA PULA ANGGUN..IBU KANDUNG AZAM..SLALU SGT AZAM TANYA
SAPER BAPAK DIA..DAH MALEH SAYA NAK LAYAN..SAYA JAWAB JER
 CAT FARISH!

SAYA AZAM..HEI! KAMU LAGI..DAH MUAK LAA TGK MUKA KAMU..EH! AZAM..
TAKKAN LAA CAT FARISH TU BAPAK KAMU? AHAHA~ ;P