Selasa, 22 Mac 2011

SEDIHNYA..SOB..SOB..SOB~

                                 Assalamualaikum..


Pagi ini ujan..seawal subuh lagi ujan turun tak henti2..sedihnya mengenang shomey2 kat blkg..sob..sob..sob..


Mengintai jap kat umah banglo..nampak Dimas dimuka pintu..laa..naper Dimas berteduh kat sini..slalu kan kat tempat lain..tentu Dimas lapar sbb tu dtg kat blkg ni..tak sempat nak pegi tempat lain..kan2?



Menjenguk pula kat dalam banglo..padatnya..sempitnya..sob..sob..sob...


Lebih padat dari biasa banglo ni..Anggun pun duk sini?


Lebih penuh dari biasa banglo ni..


Owh patut laaa..shomey2 yg besar pun berteduh dalam ni..


Naper sayang? naper Montel? naper Dewi? naper Gegirl? kan slalu berteduh kat tempat lain..sedih laa kakak tgk camni..sian adik2 kamu tu..terhimpit sumer..bleh bernafas tak tu?..sob..sob..sob..



Tertanya2 jugak naper shomey2 besar juga berteduh kat sini..


Mungkin tak sempat gi tempat lain..takpun mungkin kat dalam ni panas..


Berhimpit2 pun takper..


Takper laa kan..jap lagi ujan berenti..bleh sarapan..senyum laa sket sayanggg~~


video