Rabu, 9 Mac 2011

POTEK2 SI BUDAK PAHANG 2~

                                
                                    Assalamualaikum..




                   Ini Potek2 kakak..nama Boboy tak serasi dgnnya..jadik tukar..ok aper nama ni..kan Potek2..kikiki~




            Potek2 dah bujang skang ni..dah mula merayap jauh2..dulu bukak pintu dapo muka
dia jer nampak dulu..skang sket punya payah nak nampak tahi lalat dia tu..


BLUWEKK!

                  Potek2 ni satu2nya kucen yg suka memanjat duk atas bahu..dah tu siap gigit2..ader masa terlebih lompat naik atas pala..time tu aku lak yg gigit dia!

 


       Potek juga satu2nya kucen jantan muda kat blkg ni..yg lain sumer betina..tu yg bersepah
yang peknen tu..tapi Potek2 bukan bapaknya yer..;P




                   Potek2 dah tunjukkan ciri2 kesetiaan..aritu kawan teringin nak makan ciken cop..kawan pegi kedai jalan kaki jer..kawan citer Potek2 ni ikut sampai jln besar..dia tak berani nak lintas jalan..takut ngan kete agaknya..kawan plk sepanjang perjalanan halau suh balik..tak bg ikut..kang tak pasal2 ilang..bila dah lintas jalan tgk blkg dah takder..kawan ingat Potek2 dah balik..kawan gi laa kedai..baliknya bila lalu kat jln tadi..Potek2 kuar dr bawah kete org..dia tunggu rupanya..bagusnya Potek2 kakak ni..:))



              Satu perangai Potek2 yg tak larat nak layan..suka sgt menggesel2..pastu mulut kan men lagik bising..mujur laa muka tu manis..bleh jugak laa jamu mata walau dia suka membebel..hik2

 

               Manis ker..hik2..perasan jer kamu Potek2..;P



          Seminggu dua ni Potek2 dah pandai ngorat..slalu gak dia dtg depan umah ni..tau lak dia carik..sanggup tu merentas desa semata2 nak masuk umah ikut depan..jangan mimpi yer Potek2..jurujual dilarang masuk..tau tak Potek2 jual aper? ekeke :P


             Potek2 tau umah ni sbb ngikut Abg Wawa dia..Abg Wawa ni nampak jer lemah lembut+baik..ader masa bila angin sepoi2 bahasa Tamil dia dtg..dia silambam gak Potek2 ni..sian pulak kakak tgk Potek2 kena hambat..adat kucen jantan camtu laa kan..hidup kena berjuang!



                 
                Kakak tau..sumer shomey2 kakak sentiasa berjuang utk hidup kan..kakak doakan yg terbaik buat kamu sumer.. :))
               
               Eh! teka laa Potek2 jual aper? ..;P~