Isnin, 14 Mac 2011

KAMI TAK NAKAL~

                                Assalamualaikum..




Saya Azam..percaya laa..saya tak nakal pun~




Saya Aman..percaya laa..saya pun tak nakal~



Kami tak nakal..percaya laa..kami cuma kunyah2 umah ni supaya nampak keseniannya~



Kami pun tak nakal..percaya laa..kami cuma nyanyi lagu Negaraku~



Kami tak nakal pun..percaya laa..kami cuma cakar2 dinding belakang supaya berlubang..dan kami boleh pergi ker umah panjang kat blkg sana dgn cepat..dapat menjimatkan waktu..~



Haa tgk..kami bertiga tak nakal pun..percaya laa..dari tadi kami duk dendiam ajer mcm patung kat Tesco Ampang~



Kitorg pun tak nakal..percaya laa..kitorg tgk2 jer kot2 ader bocor kat atas tu~



Eleh! byk laa kamu tak nakal..time nenen jer kamu diam..waktu len mcm2 kamu buat kan..koyak sana sini..korek sana sini..cakar sana sini..kamu tau tak..kalau ari2 laa camni mmg jahanam umah  kamu tu..dah laa kakak tak dapat siapkan banglo baru kamu sbb kotak blm dapat..seram tau kakak tgk banglo kamu tu..mlm2 nampak usang ..macam umah antu jer..seswai laa ngan kamu sumer kan..korg kan nakal berantu!