Sabtu, 5 Mac 2011

KAKAK RASA NAK LEMPANG KAMU LAJU2!!

                             Assalamualaikum..



               
                  Sejak Jerung ngan anak2 duk luar..kurg sket dah aktiviti gaduh2 mcm dulu..cuma kena tgk2kan Mila ajer..kalau tak lunyai Dinda kena belasah..sbb kamu laa kakak dah tak bleh kuar umah kalau ujung minggu tau tak..rasa mcm nak lempang laju2 jer kamu Mila..




                Adinda plk..sejak takder Jerung..senang dia nak kuar masuk bilik air sbb takder Jerung kat dapo..selain tu senang jgk dia nak teruskan aktiviti memancut satu umah dia tu..mmg patut kakak lempang kamu laju2 tau tak Dinda..huh!




               Kipas ni slalu jadik mangsa..sentiasa kena kencing kat nombor2 tu..kalau jahanam mmg kakak lempang kamu laju2 tau Dinda..sungguh!




                Nampak pelik tak ngan langsir ni..smlm aku cuci..pastu aku jahit bg singkat sbb ari2 kena pancut ngan Dinda..febrezee pun dah tak jln dah..cuci pun kalau ari2 kena kencing tak guna gak..sudahnya biar laa langsir ni nampak pelik..peduli aper aku..ahaha~(eee..kakak rasa nak lempang kamu laju2 jer Dinda..)


MILA PAHLAWAN TERBILANG

                Mila pulak sejak dapat anak baru..dah taknak duk bilik..dia pindahkan anak2 dia kat tempat lama Jerung..sudahnya skang dia seperti pahlawan sajer..seolah2 Dinda tu musuh utama yg patut dihapuskan..pantang nampak Dinda abis dihambatnya..kalau dulu duk dlm bilik susah nak nampak Dinda..skang duk kat dapo makin menjadik2 pulak lanunnya..mmg kakak patut lempang kamu laju2 Mila..



                  Baru perasan dah 2 ari Dinda tak berak..mungkin dia takut nak pegi bilik air..pastu subuh2 tadi sblm mop umah kuarkan Mila..kononnya biar Dinda lepaskan hajatnya ngan tenang..tapi blm sempat naik atas dah terbau sesuatu..laaa kamu berak kat atas ker Dinda..err.err..patut ker kakak lempang kamu laju2 Dinda? grrr..bukan kamu..kakak patut lempang Mila laju2..(sambil tumbuk pintu jamban..sob..sob..sob..)


                Eee geramnya..ikut ati mmg nak lempang laju2 Dinda ngan Mila ni..eee geramnya..rasa nak lari pun ader ni..mana tempat aku nak lari..kalau laa aku boleh lari ke hutan belok ke pantai.. ;)

                  



                Ahaha..takyah lari mana2 pun..dah siap keje..aku bg mkn shomey2 blkg..dah tu aku carik ubat penenang..budak Azam ni laa ubatnya..sungguh aku rindu nak buli dia..ari cuti bleh laa Azam duk dlm umah jap..meh sini Azam..jgn buat muka camtu..kakak mmg teringin nak lempang muka kamu laju2..(sambil gigit2 bibir).. ;P