Rabu, 23 Mac 2011

KAKAK KAMI GARANG TAU!!

                                  
                                Assalamualaikum..


Aritu kan..lepas Kakak cuci kat blkg..Kakak bg kami makan..maseyyy yer Kak..


Lepas makan kami pun bersantai2..Kakak ambik kami letak kat atas pangkin..kena paksa bergambar lak..baru jer nak tido..adoiyaiii~


Kakak kata jgn pandang kamera..konon2 cam model tu..


Pastu Kakak suh pandang kamera lak..Kak Montel kena marah byk kali sbb asik nak tido jer..Kakak kata nak cucuk bijik mata kalau tido..takutnyaaa~~


Ini Amy..Kakak tak dapat nak tangkap dia sbb Amy takut ngan Kakak..bila Kakak nak ambik..Amy larik kuar pagar..Kakak punya laa hangen..Kakak jerit sampai gegar satu taman..Kakak kata kalau dapat tangkap Amy..Kakak nak lempang dia laju2..hati2 yer Amy..harap2 Amy selamat..


Punya laa lama nak bergambar sampai ngantuk tau..Kakak paksa gak..Kak Montel kata jgn tido nanti kena cucuk bijik mata..Alan paksa diri bulatkan mata sbb takut kena marah..



Saya taknak bergambar dah!!  ( lepas saya mogok camni Kakak cubit peha saya byk kali..)


Kakak suh buat muka comey..buat laa jugak..kalau tak lebam lagik laa peha saya..


Kakak sakit perut..Kakak suh rehat 5 minit sbb dia nak gi toilet..



Lega rasanya dapat baring jap..harap2 Kakak sembelit..lama sket kami dapat rehat..


Kakak pesan jgn turun..kalau turun jugak Kakak pulas tinga kuat2..Kakak suh rehat kat pangkin jer..nanti nak ambik gambar lagik..bosannyaa~


Tak tau ker kita haus ni..kalau ader air bertakung kat pangkin ni leh laa jilat2 basahkan tekak..turun kang Kakak belasah..sob..sob..sob..

*tukang citer @ pembohong besar : AZAM!