Khamis, 3 Mac 2011

HATIKU GUNDAH GELANA~

                             Assalamualaikum..

                 Gundah gelana rasa hatiku.. :(

video


                 Obi pasti gundah gelana..Mila juga pasti gundah gelana..Anggun?? tak dapat dipastikan..



AZAM MENGADAP ANAK2 OBI~

                 Obi pastinya gundah gelana sbb aku dah ambik anak dia bwk masuk umah..sbbnya..ntah laa..aku sendiri tak reti nak cakap..Obi nampak sayang kat anak2 dia..juga anak2 Jerung n Anggun..tapi dia susukan anaknya kejap jer..sibuk kuar bila anak2 Jerung n Anggun kuar kotak..






                Semalam dah bawak masuk umah..risau baby kecik kena buli dek budak 6 ekor yg slalu lepak dlm kotak tu..pastu budak2 tu plk minum susu Obi berebut ngan anak2 Obi..kalah laa baby yg baru idup sehari tu..hmmm~



                  Bila bawak masuk umah Obi gonggong anak dia kulu kilir tak lepas..hei! risau plk putus leher dak kecik ni..dah laa sore babynya mcm tak kuar langsung..mungkin haus sampai kering tekak agaknya..sudahnya lepaskan balik..aku dah sediakan kotak baru kat sebelah kotak lama..taknak dia duduk..dan pagi tadi tgk anak2 Obi kena buli ngan budak2 nakal 6 ekor tu..mengucap panjang aku..


                  Aku kuarkan budak2 nakal pastu masukkan Obi dlm kotak..dia kuar balik..haa kalau taknak jaga akak bg kat Mila..aku ugut Obi..tgk Obi kuar selamba jer..aku masuk umah sambil intip aper Obi buat..kot laa dia taknak aku ganggu..sabar jer laa..dia tak bg susu pun kat anak2..dia best2 lepak kat luar ngan budak2 nakal 6 ekor tu..



                 Aku terpaksa buat keputusan..walau aku tahu Obi pasti akan sedih..begitu juga Mila..dan aku juga..inilaa keputusannya..anak2 Obi skang bawah jagaan Mila..Azam kena duk luar nampaknya..takper laa..Azam pun dah 2 3 ari blajar duk luar..tgk dia mcm ok..tapi kesian kat Mila..dia tercari2..tadi cakap ngan dia baik2..nampaknya Mila bleh terima..Alhamdulillah..


               
               Kakak pun pasti tercari2 Azam nanti..biasa pagi ptg siang mlm suka cuit2 dia bila lepak dalam bilik..rindu laa nak kacau Azam slalu lepas ni..takper laa..baby Obi masih kecik lagi..harap Azam baik2 ajer duduk luar ngan abg2 n kakak kamu yer..




video

     
                 Tengok video ni Azam nampak hepi jer main ngan kawan2 nakal dia..
Buat Obi..maafkan kakak yer..kakak terpaksa buat camni utk anak2 kamu..kasihan baby kamu..buat Mila..juga maafkan kakak yer..Azam dah besar n slmt bersama ibu kandungnya kat blkg sana..Mila pun bleh melawat Azam kalau Mila mahu..terima kasih byk2 Mila..moga Mila sentiasa sihat selalu..