Sabtu, 12 Mac 2011

BERDOSAKAH AKU? (18SG)

                                Assalamualaikum..


            Adinda baik2 ajer arini..Alhamdulillah..dah 5 ari dia dimandulkan..lukanya kering..selera makannya ok..cuma takut2 nak bergerak dlm umah sbb slalu kena belasah ngan Mila..Aku kuarkan Dinda sbb bila kuar dia lepak memana dah tu dia tido..kalau dlm kandang asik nak mengamuk jer..


              Dua ari lepas..Mila buat hal lagik ngan Dinda..aku ader keje time tu..aku tinggalkan Dinda masa dia tgh tido..Mila pulak elok tengah susukan Azam..tgh buat keje tetiba dgr bunyik gaduh..bunyik lagi ganas dr sblmnya..sudahhh..Dinda dah laa baru lepas operate..aku kat atas rasa nak terbang turun bawah..






                   Biasa bila aku jerit..si Mila ni terus lari gi dapo..kali ni dia tak berganjak pun..aku tgk Dinda terselit tepi meja..bulu2 berterabur jgn cakap laa..kalau kutip bleh buat sebijik bantal kecik utk Azam..aku lepuk montot Mila dia buat dek jer..dia pukul lagik Dinda..aku nak ambik Dinda tak  sampai sbb kat celah2 meja..

               Mila pulak makin menjadik2 marahnya..bagaikan ini pertarungan terakhir..haa..apa lagi..aku mula laa hangen tahap cipan..aku tarik ekor Mila..pastu aku pusing2 macam kipas siling..pastu aku lepaskan terus Mila melekat kat dinding..aku tarik kaki Mila..tak dapat..aku ambik senduk..aku korek dinding..dahtu Mila jatuh tergolek..dua bebola matanya terkeluar..darah merata2..




                    Aku masih tak puas ati..dua bijik mata Mila aku campak ke blkg..sudahnya menjadi mainan Azam n kawan2nya..ahahahahaha..aku gelak bagaikan dunia ini aku yg punya..tetiba aku tgk Mila bgn kembali..aku terus karate tengkuk Mila..hambik ko!!! sunyi sepi..Mila tak bergerak..berdosakah aku? huh!! takder gamaknya aku buat gitu..


                 Aku ambik jer Mila..aku dukung sambil bebel2..pastu aku letak dia dlm kotak anak dia..dah tu aku warning kalau buat lagik mmg siap laa..jentik tinga dia sekali ..aku gi kat meja..aku tarik Dinda yg terselit..aku tgk luka kat perut dia macam nak terbit darah..sabar jer laa.sblm ni tak camtu pun..ni gaduh tadi laa ni..aku dukung dia letak dlm kandang..terus dia baring..sakit agaknya..sian Dinda kakak..








                   Ptg tu tgk Mila takut2 jer nampak aku..sian pulak..aku pun duk laa ngadap dia sambil berpantun..lepas acara berbalas pantun..baru dia ok..Dinda plk lepas kena pukul teruk tu..slalu sgt nak duduk atas riba..takper laa..mungkin dia rasa lebih slmt..moga cepat sembuh yer sayang~