Rabu, 9 Mac 2011

ALHAMDULILLAH~

                                   Assalamualaikum..

                Alhamdulillah..semalam Adinda slmt dimandulkan..dawai dirahangnya juga sudah dibuka..sumernya baik2 ajer..jutaan terima kasih buat Pak Ngah yg sentiasa membantu Adinda..juga terima kasih buat teman2 yg mendoakan kesihatan Adinda..





                    Pukul 2.10pm..Adinda sampai klinik..tinggalkan Adinda dgn perasaan berdebar2..Doktor kata sblm pukul 7.00pm bleh ambil Dinda..pukul 6.30 ambik Adinda..Alhamdulillah..dah beres..Adinda masih mamai2 lagik..sampai umah bg mkn asik mematuk2 pinggan jer..peningnya masih ader..takper nanti ilang pening kakak bg makan yer..



                     
                  Pukul 10.00pm baru Adinda nampak ok..tapi asik berpusing2 nak kuar kandang..terus bg makan..Alhamdulillah selera dia makan..tapi minum kena paksa..takper laa..nanti dia minum laa tu..tgk laa mama Mila tu..asik nengok Dinda jer..




                  Subuh tadi..bgn2 jer panggil Dinda..terus dia nyahut..Alhamdulillah..bg makan..laju jer dia makan..pastu pusing2 satu umah..siap panjat meja..owh! tak bleh tak bleh..masuk kandang yer Dinda..blm aper2 dah memanjat bagai..





                  Letak dlm kandang asik pusing2..lama2 penat terus tido..zzZZzz~




                    Sabar yer Dinda..InsyaAllah kalau Dinda tak panjat2..tak noty2..cepat laa sembuh..nanti Dinda bleh duk luar semula..itu yg Dinda mau kan?..:))


PEPAGI BUKAK PINTU DAPO..NAMPAK AZAM..TERUS CAPAI BG KAT
MILA..KAN MEN LAGIK TERUS MINTAK NENEN..


 
                  Adinda dah tak buat hal..Alhamdulillah..dua ari sblm mandulkan Dinda..dia dah tak buat aktiviti memancut dah..Cik Marie kata Dinda dah feel nak kena mandul..ehehe..tapiiiiii..
                 Mila pulak yang buat perangai..kalau Dinda pancut sket2..Mila pulak mmg kencing betul2..kencing sebanyak mungkin kat mana2 dia mau..geram betul!!!..smlm masa nak balik umah..kawan call kata Mila berak atas tangga..hangen betul aku..sakit jiwa raga aku..ader laa tu dia tak puas ati..kot aku tinggal dia lelama..balik umah mmg kena lepuk montot Mila tu..ahahahahahambik!!