Jumaat, 1 April 2011

ADINDA..KAMU JGN BANYAK BUNYI~



Assalamualaikum..


Adinda..kakak dah bg peluang duk dlm umah ni..kamu jgn nak banyak bunyi pula..buat muka ketat segala..


Kamu tau tak..Abang ngan Wawa tu punya laa nak duk dlm umah mcm dulu²..pantang bukak pintu cepat jer nak masuk..tapi kakak tak bg masuk kan? 


Jadi kamu jgn banyak bunyi..bersyukur laa kamu dpt peluang duk dlm umah..walau skali skala kakak letak juga kamu kat luar..ikut ati kakak mmg kasihan dgn kamu..juga dgn yg lain..tapi aperkan daya..


Jangan banyak bunyi yer..nak tido..tido ajer laa..berebut kerusi bagai..tido atas kusi ni pun ok kan? lebih baik dr tido kat luar tu kan?..aper?? tak selesa?? huh!! wak luu~~


Aper yg tak selesanya? tu mata tu..tgk! punya laa lena sampai selaput jer nampak! 


Tak selesa konon! tak selesa kamu tido bawah jer..


Haa! tido situ..jgn nak berlagak DIVA!