Jumaat, 18 Februari 2011

PENING KEPALA KAKAK~

                             Assalamualaikum..


                 Sukar rasanya menjaga ibu2 yg "bermadu" ni..moga Allah kurniakan aku kesabaran di tahap tertinggi..Aminnn..


SATU MLM TAK JUMPA ANAK..HAA SASAU KAN?

                   Karmila Rosmah Ayu..atau lebih glemer dgn panggilan Mila..mlm tadi buat hal..kuar pukul 8 mlm..mmg biasa kuarkan dia..kot nak membuang ker aper..pastu pkl 9 panggil2 tak balik..pkl 10 tak balik gak..asik keje memanggil2 jer mlm tadi tapi tak balik jugak..

                Bila bukak pintu..kena waspada lak ngan Dinda..asik memekak jer nak kuar..agak2 kalau jiran dgr mesti pelik..sewel ker aper..bukak pintu tutup pintu mengilai2 panggil Mila sampai tgh mlm..Dinda pun join menyanyi lagu gatal dia tu..

                 

           
AZAM

       Azam pulak dah nangis2 dalam bilik..mama Mila lak tak reti nak balik..biasa tak payah panggil beria..baru sebut Mi..dah muncul depan mata..carik laki aper Mila ni..


AMAN(sukati jer lepak kat tempat makcik Dinda)

 Sian sgt dgr Azam nangis..bawak dia gi dapo..letak kat mama Jerung..memula Jerung marah..sbb bau Mila agaknya..pastu bila Azam nak susu..Jerung biarkan jer..Jerung pun kesian agaknya ngan Azam..
             





AWAN COMOT(sibuk meneroka dunia baru)





                     Mama Jerung baik ati rupanya..ngan Mila jer dia tak suka..ngan anak lembut atinya..tak sabar rasanya kakak nak tgk korg berbaik2 tau..atau mmg sepanjang zaman korg bermusuh? ahaha~
Malam tadi biarkan ajer Azam tido ngan kakak n abang2 kat dapo..pagi tadi tgk bkn main lena lagi.. :))







                      Bila pepagi tgk budak2 busuk sumer ni tido..tenang jer ati..tetiba ader bau yg kurg menyenangkan..HAAA!!! saper berak atas tangga ni???? ni Jerung laa ni kannn..sbb mlm tadi time Mila nak kuar..kamu pun nak kuar kan..tetiba Mila kuar dulu..lintas depan kamu..korg nak gaduh kan..pastu kakak marah kan..pastu kamu pusing balik gi dapo kan...bila kakak suh kuar kamu wat dek jer kan?!!?..
                   




                    Pepagi dah buat aku melalak..dulu kamu laa kucen paling cerdik..kakak penah puji kamu depan Cik Marie tau tak!!..kakak kata dlm byk2 kucen kakak jaga..Jerung laa paling pandai..berak+kencing kat bilik air..pandai ajar anak2 berak+kencing kat bilik air jugak..bla..bla..bla..skang mana kakak nak letak muka!!!! (sambil tumbuk2 dinding)




                 Mila yg sasau baru jumpa anak pagi tadi..tak abis2 memujuk Azam yg asik memanjat kotak..Azam nak duk dapo ngan anak2 Jerung agaknya..nasib kamu laa Mila..




                  Adinda pulak..tak abis2 memancut..rasa mcm jaga kucen jantan pulak..tunggu laa bln depan Dinda..lepas mandulkan kamu..pegi laa carik laki sebanyak mungkin!!!





                    Wahai masa..cepat laa berlalu..agar dapat aku kuarkan sumer shomey2 ini..bkn tak sanggup nak jaga..cuma risau kesabaranku tinggal secubit cuma..detik ini kakak cuma pening2 lalat macam Cik Puan Besar ni ajer..kalau tetiap ari kamu sumer buat perangai camni..mungkin kakak dapat pening2 "tebuan" pulak.. ;P~