Khamis, 10 Februari 2011

LAGI-LAGI ADINDA 3~

                         Assalamualaikum..



                      Adinda makan lambat arini..panggil2 taknak mkn..dekat tghari baru dia mintak mkn..haa tau pun lapar..


                      Lepas mkn mood Dinda dah ok..dah abis kot rajuknya..tapi ader perangai baru..berbunyi kuat2 ngalahkan kucen jantan..memekak jer dr pagi..pastu siap kencing memancut cam kucen jantan..korg mesti tak cayer kan..agaknya kucen liar/luar mmg camni kot..

                     Bukan dia jer..Mila n Jerung pun sama..hidu2 pastu memancut..hangen betul aku..pastu masuk kotak susukan anak..dorg memasing menanda kawasan agaknya..elok sgt laa tu..tiga2 garang..Jerung+Mila+Dinda..konon nak jaga wilayah sendiri..huh! aku jugak yg kena lap..letak dettol+pewangi..sama jer korg ulang tabiat tu..rasa nak libas jer sumer!




                    Ini laa aktiviti Dinda skang..menyanyi tak kira masa..pastu kalau hidu2 mesti nak kencing cam jantan..kalau aku nampak..mmg aku tempikkKkkk~~~

                    Agaknya sbb Adinda suka menyanyi camni..Jerung dan Mila hangen..Dinda gi dapo..tetiba Jerung belasah..pastu Dinda lari masuk dalam..Mila pulak belasah..pastu aku ambik penyapu lidi..aku pulak belasah Jerung n Mila dgn jayanya..haa kan dah kena..sian Dinda terus duk bawah meja..tapi kejap jer..pastu dia sambung balik nyanyian dia..lantak kamu laa Dinda..kakak dah tak larat nak bebelkan kamu..mungkin kamu mahu Jerung n Mila yg setelkan mcm tadi..kan? kan? kan?