Ahad, 20 Februari 2011

KAMU LAA RACUN..KAMU LAA PENAWAR~

                              Assalamualaikum..

                 Ahad yang agok mendamaikan..arini koi(saya) rase nak cakap loghat Pahang laa..ahaha..tetibe teringat mok kat kampong..mok koi sihat Alhamdulillah.. :)


DINDA

JERUNG

MILA

                Betoi ker mendamaikan? acah jer..koi nipu jer..takder laa damai sgt pong..damai sbb skang ni mama2 lanun kat atas ni sumer tido..bleh laa koi nok rilek2kan lutot yg kohot(lenguh) ni..



                                         video




             Ni laa lagu yg populer skang ni..25 jam ke udara..naik cemuih(bosan) koi mendengornya..Jerung ngan Mila jangan cakak(cakap) laa..bila dengo jer Dinda nyanyi camni..mula laa memasing carik anok..pastu mmg kena terkam laa Dinda ngan Jerung n Mila..padan ngan muka aok(awak/kamu) Dinda..koi tak daye dah nok maroh banyok kali..

              Tadi koi mmg pukoi montot Dinda..haa! tak penoh2 koi pukoi..arini mmg layok kena pukoi..mana nok tahan..kencing memancut setiap sudut..memula koi lap..pastu sembur pewangi..tak sampai 5 minit buat lagi..sudohnya koi ngemop pulok..dah laa semalang(smlm) koi ngemop satu umoh..arini ngemop lagik..25 jam ngemop camni..mampuih(mati) laa kome(saya) Dinda oii!!





                 Bila koi maroh..reti pulok dudok diam memasing..ikut ati mmg koi nok hugon(hantuk) ke tiang jer sumer..ahaha

                 Tadi koi ngemop kencing Dinda yg merata2 sambil nangis..geram sgt koi rasa..nak pukoi lebih2 koi tak sampai ati..sambil nangis sambil bebel..mula laa kuor cakap yg bkn2..pastu dah siap sumer..koi dudok laa..pandai lak Dinda dtg gesel2..nok pujok koi laa tu konon..huh! nyampoh koi..kang buat lagi..macang(mcm) laa koi tak tau..

                 Koi dudok diam jer..maleh nak layan Dinda..pastu koi bukak lagu ni..syahdu+bersalah jer koi rasa..moga Allah teguhkan iman dan tingkatkan kesabaran hambaMu ini.. maafkan kakak yer sayang..kakak tak sabar menjaga kamu sumer seperti lelaki ini.. :(