Isnin, 21 Februari 2011

KAMU LAA RACUN..KAMU LAA PENAWAR 2~

                               Assalamualaikum..


AZAM ZZZZ




                     Lebih sebulan dah hidup dgn mama2 lanun dlm umah ni..ader masa aku rasa aku TARZAN..asik terjerit2..ader masa aku rasa aku HULK..asik mengamuk2..dan ader masa aku rasa..aku laa CINDERELLA..asik mengemop ngan mencuci jer~~


AZAM

AWAN

                     Lebih sebulan juga aku tak sempat bermain dgn shomey2 kat blkg..lebih sebulan juga aku tak belai2 shomey2 blkg..sedar2 Obi dah peknen..sedar2 Montel dah tak mesra alam..sedar2 Potek2 dah mula menggatal carik bini..sedar2 Seri,Dewi,Cempaka,Adik(bukan nama sebenar),Dimas,Dion,Chitam,Abg Putih,Abg Ate2,Wawa dan yg lain2 kurang kasih sayang..kesiannya kamu sumer..


ALAN

AMAN N ALAN



                   Keadaan tak mengizinkan kakak lama2 duk luar bersama kamu sumer mcm dulu..mama2 dlm umah ni kena pantau setiap waktu..terutama Adinda pujaan ati.. ;P~
Kakak cuma sempat bg mkn jer..nanti bila adik2 kamu yang dlm umah ni dah besar sket..kakak letak dorg kat luar jugak..nanti kita bleh mesra2 mcm dulu yer..InsyaAllah.. :))



                  Walaupun mama2 lanun asik buat hal mcm2..mujur laa ader shomey kecik2 ni menghiburkan ati.. :))



                    Walau penat melayan karenah mama2 kamu..bila menatap wajah kamu sumer..saat itu juga penatnya ilang..



                    Kamu laa penghibur duka laraku.. ;)


                   Moga kamu diberi kekuatan dan kesihatan olehNYA..agar kamu sumer bleh membesar bagai johan!!