Jumaat, 25 Februari 2011

DAK KANDANG~

                                        Assalamualaikum..

              Jenguk2 kejap budak2 kat Rawang..skang kat Rawang dah makin bertambah kucennya..sumer dikurung dlm kandang..sabtu ahad jer lepas bebas..




APER NTAH NAMA KEMBAR NI..LUPA LAK..HIK2

                   Kebanyakannya org buang depan umah..mungkin sbb dorg nampak ader kandang kat situ..geram jgk bila fikirkan..sesuka ati jer buang..




                  Budak2 ni kakak kutip kat blkg umah org..sian tgk ibunya Olly mcm tak terjaga anak2nya..masa ambik tu sumer sakit mata..skang sumer dah sihat2 belaka..Alhamdulillah..






BUJANG





NI ADIK..MASA AMBIK PIC NI ADIK BARU
3 ARI DUK KANDANG..KAKAK KUTIP KAT
TEPI JLN..SESAT AGKNYA..

 














               
DAH BESAR BUDAK NI~









                    Ini Olly..3 ari lepas slmt melahirkan 7 ekor baby..tapi baby yg pertama kuar..abis dia makan..mesti anak tu tak sihat..Olly tau aper yg dia buat kan..







                  Bujang ni pun kucen terbuang..tak sampai ati tgk mengiau2 lapar kakak letak dlm kandang..skang kamu sungguh ensem kan.. :)






KEMBANG YG SENTIASA MASAM SEPANJANG ZAMAN~

 
EE
                Ee paling tak mesra alam..org buang depan umah masa dia kecik..skang dah bulat..tapi sgt tak mesra alam..kalau kuar kandang nak masukkan dia sekor jer berpeluh ketiak kakak nak menangkapnya..ahaha~





                 Orang asik buang kucen depan umah ni..kandang yg besar pun tambah kecik bila tgk dorg makin bertambah ni..sian jgk tgk.. :(






             
                Takper laa kan shomey2..kamu duduk sini terjamin keselamatan kamu..mkn minum sentiasa ader..nanti hujung minggu bleh kuar main2 sampai muntah..kan..kan..kan.. ;P