Khamis, 3 Februari 2011

CUTI-CUTI ADINDA~

                                       Assalamualaikum..


                            Dua ari lepas Adinda bercuti di Rawang..jumpa ngan shomey2 kat Bandar Tasik Puteri.. ;)





                      Semasa kat Rawang..siang mlm kena kurung sbb asik nak lari jer..bila kena kurung buat muka camni laa dia..




                        Kat tingkat atas ader Coopy manje ngan maminya Ifie..bila mlm Ifie kena letak kat dlm ni..buat teman Coopy tido..





                        
                         Semlm dah seminggu Adinda tak berak..risau hatiku risau..pastu bawak pegi luar..mungkin dia nak berak kat luar..bila letak kat luar, bkn main agresif lagi..risau lak lari ke hujung tanjung sana..jadi terpaksa laa ikat macam ni..ni tak tercekik pun tau.. ;p





                           Bila bawak kat luar..tak berak jugak..sibuk kehulu kehilir..pastu lepak kat tepi dinding..ini si MUCI@ Dato' K..nampak cam berkenan kat Adinda..tu buat2 main tali laa konon..




                      Risau sbb tak berak2..bawak Dinda gi klinik haiwan kat bandar Rawang..bila cek tak ader aper2..Adinda sihat ajer..Alhamdulillah..






                    Kalau nak suh berak juga..disarankan bg sket JULAP..tapi tak bg pun..sbb Dinda tak sembelit.. ;)




video



                         Ini Adinda tghari tadi..sihat kan dia..Alhamdulillah..:)
tapi masih tak berak lagi...bila nak berak ni????