Ahad, 6 Februari 2011

CHENTA BARU MILA~

                         Assalamualaikum..



KARMILA ROSMAH AYU@MILA

BOBOY-CHENTA BARU MILA


                      Mila bini wawa..dulu duk kat blkg umah..mungkin bergaduh ngan madu..kini duk kat depan umah..pandai bawak diri..time ader org biasanya lepak di dlm longkang..itu tempat slmt bg Mila..kalau tak kena ganggu ngan anak2 jiran yg tak suka kucen ni..



                    Waktu org takder Mila slalu lepak kat luar..kira mcm JAGA laa kat depan umah ni..




                    Musuh ketat Mila si Jerung..slalu gaduh ngan Jerung..Jerung pun dah duk depan skang..mungkin juga Jerung pun gaduh ngan madu2 dia..tapi skang Jerung dah duduk kat dapo..sbb dia dah beranak..sian anak2 kecik nak duk luar..




                      Mila pun tak lama lagi akan beranak..nanti kalau beranak,kena nak bwk duk kat dapo jgk..tapi tak tau laa dia nak tak..aritu try bawak masuk dapo..cepat jer dia lari bila nampak Jerung..










PERUT MCM ULAR SAWA TELAN KAMBENG








BOBOY
ABG ATE2
WAWA
                        Antara 3 ekor jantan kat atas ni..tak tau laa anak saper yg dlm perut mila..harap2 ader yg kaler oren mcm Wawa..takpun Boboy..sbb tak penah dpt baby yg kaler oren..arghhh..Wawa ni mandul kot..ekeke..biasa dpt yg kaler cam Abang tu jer..takper laa..rezeki jugak kan.. :))






                            Pagi tadi..jiran selang sebuah umah ni panggil..kata ader kucen beranak kat umah dia..dah syak dah tu Mila..sbb jenuh cari tak jumpa mana dia letak anak dia..




video






                       Takder sekor pun kaler oren..kaler mcm Abg ader laa..pastu sekor sebijik mcm Jerung..tu laa asik gaduh jer ngan Jerung..dah anak muka cam Jerung..




                     Sekor belang²..cantik juga..








                       Mila ni kalau nak duk dlm umah sementara anak dia besar senang laa nak jaga..ni bila letak dlm umah sibuk nak kuar..dia taknak duk ngan Jerung..pastu nak duk depan umah..mana bleh..bising Pengetua nanti..ader kwn2 yg mahukan Mila dan anak²nya tak?




P/S --->  Adinda arini kantoi kencing kat dlm sinki bilik air..agaknya selama ni dia mmg kencing kat situ kot.. ;)