Isnin, 31 Januari 2011

MAMA JERUNG~

                            
                                     Assalamualaikum..


JERUNG N BABY

                     Tanggal 18 jan 2011..Jerung selamat melahirkan 3 ekor baby..2 jantan dan sekor betina..kiut2 sumernya..anak kucen sumer kiut2 kan.. ;)






                      Jerung dah beranak byk kali..ini mungkin yg ke-7..takpun ke-8..lupa dah, punya laa byk..ntah2 lebih..tapi kali ni sian kat Jerung..pipinya bengkak..dlm tu ader nanah rasanya..tapi skang dah baik dah..



                       Jerung ni tersangat laa garangnya..biasa dpt pegang dia, bila dia beranak camni..kalau tak jgn harap..dalam mimpi pun tak dapat nak pegang.. ;p






 
                       Kotak ni punya laa sempit..bila aku nak tukar masukkan dm kotak besar..Jerung angkut balik anak dia masuk kotak kecik ni..sukati laa Jerung..kakak maleh nak gaduh ngan kamu..tapi sabtu lepas dia dah pindah sendiri dlm kotak besar..haa..tau pun sempit..


AWAN~




                    









AMAN & ALAN













              Awan betina..Aman & Alan jantan..Harap cepat besar+kuat yer budak2 busuk kakak..nanti kena duk luar ngan abg2 n kakak2 kamu..kena pandai jaga diri mcm mama kamu yer sayang.. :)) 


P/S--> Adinda baik² ajer..cuma tak berak²..arini pun tak kencing lagi..risau pulak..