Ahad, 30 Januari 2011

LAGI-LAGI ADINDA~

                                          Assalamualaikum..

                  Hari ni Adinda baik2 ajer..tak mcm 3 ari lepas asik nak lari dari umah jer..tapi Adinda agak kurus..sbb dia tak bleh mkn sendiri..bila paksa dia hangen satu badan..tau hangen dia jer..hangen aku dia tak tau lagi.. ;P


MUKA TENSEN SBB AJAK MKN MLM



MUKA SBLM KENA DUKUNG BWK GI DAPO

                        Waktu mkn+mkn ubat adalah waktu yg Adinda paling tak suka..mula laa dia tunjuk taring..dia tak tau tu..empat2 taring dia dah kena potong ngan doktor..ekeke~


SEBELUM


SELEPAS
                       Adinda mkn 3 kali sehari..tuala tu utk bungkus badan dia..tiap2 ari kena basuh 3 helai tuala..aritu masa memula Dinda balik umah tu..pernah laa tak basuh tuala..lps mkn pagi jemur jer..pastu masa mkn tghari guna semula tuala tu balut Dinda..penuh semut naik badan Dinda sbb kesan makanan pagi tu..maaf yer Dinda..kanda tak sengaja.. ;P



MUKA LEPAS MKN









                     Gambar atas ni..baru ambik lepas mkn mlm tadi..tak meronta sgt kali ni..mungkin penat..biasa pepagi mmg meronta lebih..sampai terkencing..takper laa kencing pun..risau dia tahan jer kencing..sejak balik umah berak pun tak lagi..risau pulak..


LEPAS MKN NAK DUDUK ATAS KUSI NI




DAH TAKNAK TIDO KANDANG

TAK BEST KOT TIDO DLM KANDANG







NGANTUK DAH~




KROOHHH3~






                       Dinda pembersih sgt..lepas makan terus bersihkan diri..rajin walau sakit..bila rasa sakit dia berenti menjilat..pastu sambung balik..cepat baik yer Adinda.. :)