Sabtu, 22 Januari 2011

ADINDA~

                                        Assalamualaikum..



ADINDA
                    Ini Adinda..baru2 ni Adinda dimasukkan wad di UPM..Adinda kemungkinan telah dipukul sehingga rahangnya patah dan keguguran..








                       Adinda duduk di blkg umah mcm shomey2 yg lain..tapi dia jarang dtg kat blkg umah aku..dia lebih suka duduk+lepak+makan kat umah yg paling ujung sekali..mungkin dia selesa di situ..kadang2 jer dia mintak mkn ngan aku..

                     




                   Sedih sgt bila Adinda sakit teruk camni tak mampu nak rawat dia dgn segera..aku tak mampu sbb kos perubatannya mahal..sblm ni kucen2 blkg sakit biasa2 jer..Alhamdulillah ramai teman2 animals lover membantu utk menyelamatkan Dinda..




                      Jutaan terima kasih buat teman2 yg menderma+mendoakan Dinda..hanya Allah yg dapat balas semuanya..