Jumaat, 28 Januari 2011

ADINDA DAN KEKANDA2NYA~

                                                Assalamualaikum...



ADINDA DAN KEKANDANYA..CIK CAT RAMADHANI

                       Semalam Adinda ader pelawat..Kekanda Cat Ramadhani dtg melawat Dinda bersama teman kesayangannya.. ;)  
Malam pun Adinda ader pelawat..Kekanda Rozi dan Kekanda Lan..hik2..terima kasih sbb sudi dtg lawat Adinda.. :))


ADINDA DAN KEKANDA YG MENJAGANYA.. ;)


KEKANDA ANGGUN YG HERAN NAPE DINDA DUK DLM UMAH..

 
                       Semalam Adinda baik2 ajer..cuma susah nak bg makan+mkn ubat..biasa laa kena paksa..satu lagi asik nak larik dr umah jer..











NAK MINUM AIR KAT BILIK AIR..

Hari ni pun Adinda baik2 ajer..cuma cam smlm jgk..kena paksa mkn+mkn ubat..














                    Waktu mkn,kesian sgt kat dinda..kena paksa jgk walaupun selera mknnya ader..bau ikan mentah kat sinki..mau melompat dia..bila letak makanan kat depan dia,mmg dia nak mkn..tapi takleh masuk dalam mulut..tentu sakit.. :(

 









video



                           Gambar n video kat atas ni ambik lepas Dinda kena paksa mkn+mkn ubat..pastu sajer laa rebus ikan..tak senang duduk dia..bila bg ikan rebus..tak bleh masuk mulut pun..siap dia nak suap kat mulut dia..sian kan..




video


video


                      Takper laa..nanti kakak tanya teman2 camner nak bg Dinda mkn yer+aper menu yg seswai utk Dinda..kot2 kwn ader idea selain bubur+ayam,bubur+ikan rebus..Dinda kena berehat dulu+tido.. :))