Khamis, 27 Januari 2011

ADINDA~ ( 3 )




                                   Assalamualaikum..


                        Adinda dah boleh kuar wad..Alhamdulillah..


YE YE BALIK UMAH..SENYUM LAA SKET DINDA.. :p
                     
                        Pak Ngah yg temankan..terima kasih yer Pak Ngah..tunggu juga Cik Cat Ramadhani..rupanya ader kesulitan..jadi tak dpt jumpaDinda.. :))


DIAM JER DUK DLM KETE..

                        Doktor pesan..Dinda kena pakai kolar sepanjang masa..sbb takut dia tanggalkan dawai kat gigi dia tu..




                           Memula sampai umah..terus letakkan Dinda dlm kandang (Pak Ngah bg pinjam..terima kasih yer..)..kandang ker sangkar ni?..ehehe..pastu letak depan pintu dapo..biar dia ambik bau tempat dia tinggal kat luar tu..


                         





SEDIH SBB KENA PAKAI KOLAR.. ;p


                          Sibuk dgn Adinda..tak sempat gaul nasik utk shomey2 blkg..korg makan BlackWood yg Pak Ngah sedekahkan dulu yer..nanti ptg sket kakak bagi mkn..terima kasih sekali lagi yer Pak Ngah..



BLACKWOOD PAKAI KOLAR..

KURR..KURRR

MANA YG LEN? RUGI LAA KORG TAK DTG MKN
MAKANAN MAHAL NI.. ;)



                         Adinda rimas dgn kolar kat lehernya tu..bkn main berusaha dia kuarkan pala dia..bila dah tercabut kolar tu dia cool jer..pasang semula mcm tu jgk..risau lak kang dia yg sakit..jadik biar jer laa..



SAYA BENCI KOLAR! HARAP MAKLUM.

KESAN MASUK AIR  ARITU..
           
                        Bila dah bukak kolar..Dinda sgt hepi+gedik+terkinja2..


                   





                
         
                     Bila bukak kolar..Dinda asik menjilat2 badan dia yg kotor tu..mungkin dia tak selesa..memula nak lap jer..tapi tgk dia beria sgt membersih diri..mandikan jer terus ngan air suam..sesi peperangan bermula.. ;P~



LEPAS MANDI..JENUH NAK LAP..


SEJUK+NGANTUKzZzz~














                     Kos rawatan Dinda mencecah Rm600..setelah mendapat 30% diskaun..Jutaan terima kasih buat teman2 yg menderma utk Adinda..tanpa anda semua tak tau laa aper nasib Adinda..


RM593.54

                       Kecederaan rahang Adinda perlu dijaga rapi..mungkin dalam sebulan bleh baik..sbb tu Dinda kena mkn byk ubat..tapi bila nak bg mkn ubat mesti kena berperang..smlm minum takyah paksa..arini minum pun kena paksa..ish3


NGERI TGK DAWAI YG KUAR TU..

                     
UBAT DINDA


MUJUR ADER MENATANG NI..SENANG SKET NAK BG UBAT
WALAUPUN KENA BERPERANG
.. :)

MAKANAN DINDA

                    Susah betul nak bg Dinda mkn..mungkin tak kena ngan tekak kampung dia tu..biasa mkn nasik gaul ikan takpun gaul ayam..arini buatkan dinda bubur ayam..kot laa selera..bleh dia mkn sendiri.. :)





                       Pagi tadi lepas mkn ubat terus tido..






                  
                       ZzzZZzz...