Selasa, 25 Januari 2011

ADINDA~ ( 2 )

 
                                         Assalamualaikum..



                      Semalam ari Isnin(24hb)..aku pegi melawat Adinda setelah 5 ari tak tau aper kabarnya..Dinda dimasukkan wad pada ari Rabu(19hb)..Alhamdulillah..keadaan Dinda semakin pulih..berkat doa teman2 semua.. :))




                      Smlm nak tgk Adinda waktu pagi..tapi sedikit kesulitan kena pegi waktu ptg..ditambah lagi sedikit kesulitan diperjalanan..sampai UPM lagi 15 minit vet nak tutup..cukup berdebar jantung dlm kete..brape kali tgk jam..takut tak sempat tgk Dinda..mujur Pak Ngah (Bigben Fourninefournine) bekas rempit sejati..kan2 cik Rozi..ehehe..gurau jer Pak Ngah.. ;P




                       Lepas ambik no..tanya keadaan dinda..takder saper tau sbb doktornya tgh rawat kucen lain..pastu dorg suh melawat jer..




                        Sedih memula tgk Dinda..macam takut jer..bila dah usap2+cakap2 ngan Dinda baru dia nak manje..sejuk kat wad ni..alas Dinda plk teralih..




                  Tgh berusaha angkat Dinda yg berat.. :) risau tertarik tiub masuk air tu..kang sakit lak Dinda..


                     
                       Dinda punya kaki sejuk..tapak kakinya pucat..sbb bilik ni sejuk kot.. :)



     
                        Masa ni Dinda dah mintak manje..brape kali dia luruskan kaki dia(mengeliat)..lenguh agaknya duduk jer..





                      Adinda manje time ni..bulu dia kotor kesan darah beranak aritu..nanti dah kuar wad nak suh Thalhah tolong mandikan..acah jer.. ;P



                   
                    Muka Adinda dah bersih..rahang pun dah pasang dawai.. :)) ..besar sungguh balutan utk pasang tiub masuk air kat kaki Dinda..mula2 ingat kaki Dinda patah..



  
                       Adinda mcm ngantuk plk time ni..mungkin tak lena tido kat tempat baru..dgn kwn yg bising kat tingkat atas wad Dinda tu..camner nak tido lena kan sayang..ehehe..




                       Moga Adinda semakin sihat.. :)

SI MULUT BISING~

JGN PANDANG2

COOL~
                         Shomey2 kat atas tu..teman2 Adinda kat wad..yg atas tu paling bising.. :)
Takder laa sunyi sgt Adinda..ehehe..Moga semuanya kembali sihat.. :)) ..

* Terima kasih teman2 semua *