Sabtu, 31 Disember 2011

Rabu, 28 Disember 2011

POTEK² 13~



Assalamualaikum..

Potek² dah lama duk dalam umah..dah 3 minggu rasanya..kuat makan..badan makin gemuk..tapi luka blum sembuh sepenuhnya..


Lukanya dah kering..bahagian tepi dah bercantum..cuma kat tengahnya tak cantum² lagi..ngeri pulak tgk nampak daging merah..ubat pil yg doktor bg baru jer abis..tinggal ubat sapu jer..


Tanya kat Papa Meow..sbb dia banyak pengalaman rawat kucen² sakit ni..terima kasih Papa..Papa kata dia letak losyen kuning ini..utk cuci luka..


Juga ubat ni..Topikal Skin Healer..


Ubat jenis serbuk..mudah nak guna..


Potek² pun redha jer time nak letak ubat..


Haa..kan ensem bila dah taruk ubat..ehehe~ Harap kamu cepat sembuh yer Potek²..tak larat dah Kakak nak buli kena buli ngan kamu..;p~


Terima kasih juga buat Cik Marie yg berusaha dapatkan ubat tu utk Potek²..walau tak sihat..baru abis keje..sanggup juga datang..terima kasih banyak²..Potek² kata love U too.. ;)


MOGA MASIH ADER YG SAYANG PADAMU~



Assalamualaikum..


Anjing kecil ni mungkin sblm ni ader tuan..tapi skang ditambat oleh guard di tepi bengkel sbb ader yg mengadu anjing ni berkeliaran dan garang..takut menggigit org..


Ditambat tepi bengkel yg tak berbumbung..makan minum diberi oleh insan yg prihatin..


Kesian tengok dia..garang bila kita dekat..agaknya dulu penah kena pukul..ntah laa..guard pun dah merata tanya orang..kot² ader sesaper nak bela dia..


Tapi sampai skang takder saper yg mahu..rasanya dah seminggu dia kat situ..harap² ader laa insan yg nak bela kamu..InsyaAllah..



KELLY,NANA & TARABAS~


Assalamualaikum..
























~~~~~~~~~

Duk depan mmg kena kuat semangat..kalau ari bekerja..mmg tak bagi dorg  masuk umah..kalau masuk kena halau..kalau degil gak..mmg kena libas ngan penyapu lidi..tapi bebudak depan ni mungkin dah kebal..kena libas pun masih tersengih² lagi nak masuk..terutama Azim + Shark + Maya dan Chew..tak serik²! Kena tembak kot baru serik..beng²! Ahaha~



Isnin, 26 Disember 2011

POTEK² 12~

Assalamualaikum..

Potek² tak bleh kuar umah lagi..


Bila duk dalam umah makin manje lak dia..sebenarnya dari kecik dia mmg manje..


Cuma bila dah besar jer kurg manje sbb sibuk usha awek kat luar..;p


Kecik² dulu siap ader lagu kalau main ngan dia..kalau main ngan dia mesti nyanyi..


Cayer tak?


♫♪♫ Potek² Tatak Potek² Tatak ♪♫♪..ahaha~