Jumaat, 10 Disember 2010

ENKY,KEMBANG N OMEY~

             
                         Assalamualaikum..

                  
                        Enky,Kembang n Omey lahir di Bandar Tasik Puteri,Rawang..bila dah besar sket.. kakak anta balik kg sbb masa tu keadaan tak mengizinkan nak bela kucen banyak2..nak plk memasing peknen..mak mulanya maleh nak jaga sbb kat kg dah byk kucen..pastu kakak pujuk laa nak anta makanan kering kat dorg..mak takyah susah2 gaul nasik lagi..mak cakap ok laa..berdesup kakak aku anta balik kg..hik2~~


ENKY
                   Enky kucen manje kakak..yg lain anta balik kg..Enky masih duduk Rawang..bila balik kg mengader2 jer perangai..buat2 tak kenal adik2..duk atas bumbung jer kejenya..huh!




               Enky ni masa kecik2 huduh jer aku rasa..aku ngan kwn aku slalu kutuk..antara kutukan yg melampau utk enky ialah muka cam belut letrik..kaler mcm sampah sarap..ahaha~ men2 jer enky~~

 

KEMBANG SKANG

KEMBANG TIME MEMULA DUK KAMPUNG~



                          Kembang pun kakak anta balik kg..pastu bln 9 aritu kakak bwk semula gi Rawang sbb mak takder nak jaga..mmg kembang pandai jaga diri..tapi tak yakin dia bleh jaga anak2 dia..


                 
                     Baru sebulan duk Rawang dah buat2 tak kenal ngan Omey..



                            Omey datang dekat disepaknnya..ish3

                         

                          Sian kat omey~ takper Omey..Omey kawan ngan Katek yer..


                         
                          Omey ni dulu2 sakit mata..sebelah cam nak buta..lambat betul baiknya..pastu bila baik nampak cam juling..sbb tu sampai skang mak panggil dia juling..


OMEY
                      Mak takder ni harap Omey pandai jaga diri n kandungan..:))

MAK BUYUNG
                        Harap Omey selamat melahirkan.. :))