Selasa, 16 November 2010

MOGA ASMARA AMAN DI SANA~

                      Assalamualaikum..


                  Pagi ini..seperti 5 hari yg lepas..aku tak hepi..mengenang shomey ku Arjuna yg sakit..dijangkiti virus..mana mungkin aku hepi melihat keadaannya..




                    Arjuna walaupun sakit..time bg ubat amat laa bertenaga..cukup susah nak bg ubat..ari pertama bg ubat jari aku berlubang digigitnya..kwnku sarankan aku tukar namanya agar lembut sket..jadi tiada lagi Arjuna..kini Asmara~~





                     


                  Ini Asmara pagi ini..setelah 3 kali masuk air..seksa aku melihatnya..tak sanggup utk menatapnya..ubat langsung tak masuk dlm tekaknya..pagi ini ubat dimuntahkan..jadi mcm mana Asmara nak sembuh..Ya Allah yang Maha Penyayang..aku masih sayangkan Asmara..sembuhkan Asmaraku ini Ya Allah..Aminnn~

               ~ HARI INI 16HB NOV..SEWAKTU AZAN MAGHRIB..ASMARA PERGI BUAT SELAMA²NYA..ALLAH LEBIH SAYANGKAN DIA.. ~