Ahad, 7 November 2010

POTEK² SI BUDAK PAHANG~

                    
                     Assalamualaikum..


video

 

POTEK²

                  Potek2 namanya..member aku kata bapak burok nama..ahaha~ mulanya nama dia Boboy..tapi bila panggil Boboy mcm tak kena ngan jiwa..lekat pulak nama potek2 ni..bila aku sebut cam berbunga2 jer jiwa aku yg ganas ni..hak3



video


                      Aku cukup berkenan ngan kucen kaler itam putih ni..mungkin sbb aku org Phg..ehehe..yg len pun aku berkenan jgk..tapi dlm byk2 bila nampak kaler taik cicak ni..mesti yg tu dulu aku ambik..hik2










POTEK2@SI BUDAK PHG
               
 

video
                         
                              Terlepas masuk umah..terus pegi kat gudang simpan makanan..jadik terpaksa laa bagi makan..diulangi yer..terpaksa..ahak3 


OBI N POTEK2

                                  
POTEK2,DEWI N ARJUNA




                      Potek2 tersangat laa aktifnya..pantang aku pegi blkg mesti ajak gurau2..suka gigit tgn..bila aku cuci kat blkg..dia suka main2 air yg kuar kat getah paip..jarang kucen2 kat blkg ni suka air..bila aku menyapu pulak..sibuk mengejar penyapu..hepi betul aku tgk gelagatnya.. :))





WEWEK


                     Tengok si budak pahang ni..teringat plk kat Wewek..bila agaknya nak jumpa dia lagi.. esok kot..ehehe ;P