Selasa, 9 November 2010

ARJUNA~


                        Assalamualaikum..



                      Arjuna dulunya tak mesra alam..nak pegang pun lari..skang tidak lagi..Arjuna antara shomey2 yg tersangat laa manjenyaaa..tp agak susah nak ambik gambarnya..adik2 dia lagi laa..angkat jer hp cepat jer blah~ 


ARJUNA TIME BABY

ARJUNA ANAK TERUNA SI ANGGUN


BERSAMA ADIKNYA DEWI

                        Arjuna berbulu kembang sket..tak tau laa baka saper..WAWA kot..hik2


ARJUNA,CEMPAKA N DEWI

1 MALAYSIA

                         Arjuna suka tenung muka kalau duk dekat2 ngan dia.. :)) aku lak suka tarik² misai dia..eee geramnyaa~ 



                         Melompat lebih tinggi~  Arjuna kena hempap ngan Potek2..ekeke~






                        Melompat lagi tinggi~ Si kecik Maru pun nak join..tapi asyik kena hempap jer..ketepi laa Maru..sian kakak tengok..

DEWI SI MATA SEPET

                          Kebanyakan kucen2 kat blkg ni matanya ijau..satu jer yg biru laut --->Montel.. :) ..dorg ni time kecik jer biru gelap..mcm Arjuna ni..time kecik mata kaler biru gelap..besar kaler ijau plk..mata kucen bleh berubah warna ker??..kena tanya pakar ni..alaa takyah tanya..mmg aku dah pakar..ahaha~ perasan lak aku..keh³ ...alaa tak kisah laa mata kaler aper..asalkan ader mata sumernya..walau pun bermata satu mcm Maru.. :))




 
ARJUNA
                    Skang Arjuna dah besar..teman baiknya si Potek2..time tido slalu berpeluk berdua kat dlm longkang..sian tido kat dlm longkang jer..alaa..bkn longkang utk sisa2 makanan tu..ni longkang utk air ujan mengalir.. ;P