Selasa, 9 November 2010

ARJUNA~


                        Assalamualaikum..



                      Arjuna dulunya tak mesra alam..nak pegang pun lari..skang tidak lagi..Arjuna antara shomey2 yg tersangat laa manjenyaaa..tp agak susah nak ambik gambarnya..adik2 dia lagi laa..angkat jer hp cepat jer blah~ 


ARJUNA TIME BABY

ARJUNA ANAK TERUNA SI ANGGUN


BERSAMA ADIKNYA DEWI

                        Arjuna berbulu kembang sket..tak tau laa baka saper..WAWA kot..hik2


ARJUNA,CEMPAKA N DEWI

1 MALAYSIA

                         Arjuna suka tenung muka kalau duk dekat2 ngan dia.. :)) aku lak suka tarik² misai dia..eee geramnyaa~ 


video

                         Melompat lebih tinggi~  Arjuna kena hempap ngan Potek2..ekeke~





video

                        Melompat lagi tinggi~ Si kecik Maru pun nak join..tapi asyik kena hempap jer..ketepi laa Maru..sian kakak tengok..

DEWI SI MATA SEPET

                          Kebanyakan kucen2 kat blkg ni matanya ijau..satu jer yg biru laut --->Montel.. :) ..dorg ni time kecik jer biru gelap..mcm Arjuna ni..time kecik mata kaler biru gelap..besar kaler ijau plk..mata kucen bleh berubah warna ker??..kena tanya pakar ni..alaa takyah tanya..mmg aku dah pakar..ahaha~ perasan lak aku..keh³ ...alaa tak kisah laa mata kaler aper..asalkan ader mata sumernya..walau pun bermata satu mcm Maru.. :))



video

 
ARJUNA
                    Skang Arjuna dah besar..teman baiknya si Potek2..time tido slalu berpeluk berdua kat dlm longkang..sian tido kat dlm longkang jer..alaa..bkn longkang utk sisa2 makanan tu..ni longkang utk air ujan mengalir.. ;P