Selasa, 5 Oktober 2010

ANGGUN~

                        Assalamualaikum.. 

ANGGUN TIME REMAJA


ANAK MUSIM YG KE-6
                                                


                    Ini Anggun..dulu..aku slalu nampak dia kat depan umah org..tak tau laa umah tuan dia ker tak..masa tu dia kecik lagi..slalu bila ari khamis aku pegi pasar tani..mesti nampak dia duk kat bwh pokok..bila balik aku mesti bg dia mkn..slalu dia tak ikut aku balik..aritu dia ikut aku balik..aku halau² dia ikut jgk..sudahnya aku letak kat blkg umah dan skang jadi penghuni tetap di sini..kalau betul laa Anggun ni bertuan.. nape tuan dia tak penah carik dia pun..bkn jauh pun umah dia..sebaris jer ngan umah aku..

                      Anggun byk anak..nak kata pandai sgt jaga, tak jugak..Jerung lagik pandai.. (tak abis² aku puji Jerung..;P )..tapi dlm tak pandai tu anak² dia byk yg idup..dan mcm biasa laa..sesetgh ajer yg jinak n manje..yg lain² tak mesra alam..

Ini antara anak² Anggun yg nakal..♥

BABY
DEWI (time ni sakit mata)

ARJUNA

DIMAS,KEVIN N DION


               Antara ibu² kucen kat blkg umah ni..Anggun ni paling byk ragamnya..kekadg naik hangen jgk dibuatnya..biasanya dia punya ragam time nak susukan anak..kekdg kena paksa..slalu jgk kena marah..dia nak kita tunggu dekat dia..sambil ajak sembang..ader masa nak menyusu atas riba bagai..mana aku tak hangen..mcm aku takder keje len nak buat..nak berFB lagi..hik²..tapi Anggun baik sebenarnya..cuma manjenya  lebih..tu yg jadik camtu..;P